Συνεχίζουμε την ενασχόλησή μας με το χρόνο, τις ώρες τους μήνες και τις εποχές, τη μέρα και τη νύχτα. Παράλληλα συνεχίζουμε να μαθαίνουμε τους αριθμούς παρατηρώντας το ρολόι της τάξης μας. Παρατηρούμε κι άλλα διάφορα ( ηλεκτρονικά, μηχανικά, ρολόγια χειρός και άλλα). Τα ρολόγια μας χρησιμεύουν για να μετράμε το χρόνο. Οι αριθμοί στο ρολόι μας δείχνουν την ώρα. Τα ρολόγια έχουν δείκτες( μικρό και μεγάλο). Ο μικρός δείκτης μας δείχνει την ώρα και ο μεγάλος τα λεπτά:
- Μαθαίνουμε αίνιγμα για το ρολόι: Τρέχω πάντα βιαστικό τη ζωή για να μετρώ, το μεγάλο μου ποδάρι γρηγορότερα κουνώ. Τι είναι;
- Με CD κατασκευάζει ο καθένας το δικό του επιτραπέζιο ρολόι.Την ιδέα τη δανειστήκαμε από το διαδίκτυο. Τα παιδιά κόβουν τους αριθμούς και 2 δείκτες. Κολλάνε τους αριθμούς και βοηθάμε αρκετά στη συναρμολόγηση και να το αποτέλεσμα:
- Διαβάζουμε και βλέπουμε σε DVD το μύθο της Περσεφόνης, σύμφωνα με τον οποίο οι αρχαίοι Έλληνες εξηγούσαν την αλλαγή των εποχών. Αποδίδουμε εικαστικά το μύθο:
- Φτιάχνουμε μία ομαδική τετράπτυχη εργασία για τις εποχές. Σε τέσσερα κάνσον τα παιδιά ζωγραφίζουν ένα δέντρο:
- Στη συνέχεια χωρίζονται σε 4 ομάδες που κάθε μία κάνοντας τυπώματα με φελό αποδίδουν εικαστικά τις 4 εποχές του χρόνου:
- Δίνουμε στα παιδιά διάφορα φύλλα εργασίας που αφορούν έννοιες χρόνου με σκοπό την ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης των νηπίων:
Ας ευχηθούμε ο χρόνος να κυλά πάντα ευχάριστα για όλους μας! Με όμορφες και δημιουργικές μέρες και ήρεμες, με ωραία όνειρα νύχτες!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου