Μία από τις πρώτες δραστηριότητες στην αρχή της σχολικής χρονιάς είναι να ορίσουμε τους κανόνες θετικής συμπεριφοράς των μαθητών μας στην τάξη. Η ύπαρξη κανόνων κάνει τα παιδιά να αισθάνονται σιγουριά, γιατί καλύπτει την ανάγκη τους για όρια. Αν θέλουμε να λειτουργήσουν οι κανόνες της τάξης, είναι καλύτερα να βγουν από τα ίδια τα παιδιά και τις ανάγκες τους και να αντισταθούμε στον πειρασμό να βάλουμε κανόνες που νομίζουμε ότι χρειάζονται. Έτσι λοιπόν αποφασίζουμε να παίξουμε με τους κανόνες που πρότειναν οι μαθητές μας κι εμείς στη συνέχεια εκτυπώσαμε από το διαδίκτυο. Φέτος έχουμε στην τάξη μας τη Ρωτούλα και τον Βρίσκη, δύο βατραχάκια που ρωτάνε διάφορα και βοηθάνε τα παιδιά να βρίσκουν απαντήσεις. Όπως είναι φυσικό, μας βοήθησαν και στους κανόνες:
- Τα παιδιά παίρνουν όποιο καρτελάκι θέλουν, το περιγράφουν και τέλος το κατατάσσουν σε καλή συμπεριφορά ή κακή:
- Βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν το "ΓΙΑΤΙ" πίσω από κάθε εικόνα.
- Διαβάζουμε κι επεξεργαζόμαστε τα βιβλία:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου