Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Μιλάμε για τη Λύπη...

Συνεχίζοντας την κατανόηση και αποδοχή των συναισθημάτων μας, μιλήσαμε για τη Λύπη. Στόχοι μας ήταν να καταλάβουν τα παιδιά ότι όλοι νιώθουν λύπη για διάφορους λόγους, ότι είναι φυσιολογικό να στενοχωριούνται και ότι πρέπει να εκφράζουν και να μοιράζονται τη θλίψη τους με τους άλλους. Αρχικά διαβάσαμε το βιβλίο της Τρέις Μορόνι "Λύπη":
Τα παιδιά ζωγράφισαν τι είναι αυτό που τους κάνει να νιώθουν λύπη:

Μιλήσαμε γενικά για αρνητικά και θετικά συναισθήματα:
Προσπαθήσαμε να βρούμε λύσεις ώστε να διώχνουμε τη λύπη όταν αυτή έρχεται κοντά μας. Μερικά απλά βήματα για να φύγει κάπως η στενοχώρια είναι:

  • Σκέφτομαι ψύχραιμα
  • Λέω τι νιώθω
  • Λέω τι σκέφτομαι
  • Είναι φυσιολογικό να νιώθω λύπη
  • Ζητάω βοήθεια από τους φίλους μου


Τέλος βάλαμε στην κατσαρόλα όλα τα απαραίτητα υλικά μιας συνταγής για όμορφα και θετικά συναισθήματα:

                   ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ !!!

3 σχόλια:

  1. καλησπέρα σας! τελειες ολες οι δρασεις! θα μπορουσατε σας παρακαλω πολυ να μου αποστειλετε το βιβλίο σε μορφή pdf στο εμαιλ μου? antonia_aivalaki92@outlook.com.gr ? ευχαριστώ πολυ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα σας!! τελεια ολα! συγχαρητήρια! να σας ζητήσω μια πολυ μεγάλη χαρη? αναζητώ το βιβλιο ''λυπη'' αλλά πλεον δεν κυκλοφορει σε κανενα βιβλιοπωλειο και δεν μπορώ να το βρω πουθενά. θα μπορουσατε σας παρακαλω πολυ να μου το στειλετε σκαναρισμένο στο εμαιλ μου? antonia_aivalaki92@outlook.com.gr. ευχαριστώ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή